Menedżer na start

POZNAJ KLUCZOWE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI!

Czy wiesz, że menedżer może praktycznie i bezpośrednio wpłynąć na budowanie współpracy w zespole? To jego zadaniem jest wspieranie zespołu w realizacji wspólnych celów i branie odpowiedzialności za powierzone obowiązki.

Co da Ci szkolenie Menedżer na start?

Poznasz sposoby na budowanie zarówno formalnego jak i nieformalnego autorytetu lidera w swoim zespole.

Nauczysz się dopasowywać styl kierowania do poziomu rozwoju zespołu tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał pracowników.

Poznasz techniki oceny pracy, prowadzenia rozmów, egzekwowania zleconych zadań i dyscyplinowania pracowników. 

Otrzymasz praktyczne narzędzia oraz techniki do wykorzystania w pracy z zespołem i poszczególnymi pracownikami.

Chcesz być menedżerem,
który inspiruje do działania?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą rozwijać swoje zespoły i osiągać z nimi sukcesy zawodowe!

Szkolenie skierowane jest do osób na stanowiskach kierowniczych, menadżerskich, dyrektorów, liderów zespołów, brygadzistów oraz do tych, którzy w najbliższym czasie mają objąć stanowisko menedżerskie. 
Program szkolenia uwzględnia potrzeby zarówno osób które już posiadają doświadczenie praktyczne i chciały by poznać odpowiedzi na nurtujące je pytania,  ale i takich, które dopiero mają objąć stanowisko kierownicze i chcieliby uniknąć błędów tak zwanego „pierwszego roku”.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jak możesz wykorzystać swoje mocne strony do usprawnienia pracy Twojego zespołu?
  • Jakimi sposobami budować formalny oraz nieformalny autorytet lidera?
  • Jaki jest Twój styl kierowania zespołem i jak przekłada się on na Twoją codzienną pracę?
  • Na jakim poziomie rozwoju są Twoi pracownicy i jakie ma to znaczenie w komunikacji?
  • Jak określać cele i formułować komunikaty, by były one jasne dla Twoich podwładnych?
  • Jak egzekwować zlecone zadania?
  • Co działa na opornych pracowników i o czym musisz pamiętać w komunikacji z nimi?
  • Jakie są zasady udzielania zarówno pozytywnej, jak i negatywnej informacji zwrotnej?

Program szkolenia:

  • Od czego zacząć?

    • Jak przeprowadzić skuteczne Expose szefa i dlaczego warto?
    • W jakich sytuacjach przeprowadzać Expose Szefa?
    • Wpływ Expose szefa na autorytet w zespole.
    • Czego oczekuję od mojego zespołu?
    • Dokąd zmierzam jako szef zespołu?
    • Jak zamierzam dotrzeć do celu?
    • Jakie zasoby będą mi potrzebne?
    • Jakie są atuty, a jakie słabości zespołu?
    • Czego oczekują ode mnie moi zwierzchnicy?
    • Kiedy uznam, że osiągnąłem zamierzony cel?
  • Rola i zadania lidera

    • Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego.
    • Czym w praktyce się zajmuję, a czym powinienem zajmować się na stanowisku managera?
  • Budowanie autorytetu

    • Czynniki budujące autorytet managera.
    • Autorytet funkcji, wiedzy i osobowości.
    • Co decyduje o tym, że ludzie oceniają mnie jako dobrego lub złego szefa?
    • Konkretne kryteria, którymi kierują się ludzie w dokonywaniu ocen i postaw kierowniczych.
  • Kierowanie zespołem

    • Umiejętności jakie posiadam dziś i jakie chciałbym mieć w przyszłości jako szef – lider zespołu projektowego.
    • „Koło umiejętności managera ”diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem.
    • Podstawowe umiejętności managera w zakresie kierowania zespołem.
    • Autodiagnoza własnego stylu kierowania, diagnoza osobistego potencjału kierowania zespołem.
    • Jak mój styl wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół?
    • Styl, w którym czuję się najlepiej w sytuacjach trudnych, analiza „SWOT” osobistego stylu.
  • Poziomy rozwoju

    • Macierz kompetencji – wytyczanie kierunków rozwoju.
    • Klasyfikacja stylu zarządzania na etapach rozwoju pracownika.
    • Wykorzystanie stylów kierowania do zbudowania skutecznego- dojrzałego zespołu.
  • Motywowanie

    • Rodzaje motywacji, model Maslowa, Model Herzberga.
    • Rola motywatorów niematerialnych – motywowanie środkami poza finansowymi jako oddziaływanie na sferę potrzeb pracowników.
    • Motywacja „od problemu” i „do celu”.
  • KOMUNIKACJA

    • Narzędzia skutecznej komunikacji interpersonalnej.
    • Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w procesie komunikacji.
    • Umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem.
    • Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania.
    • Czym jest  umiejętność komunikowania się z podwładnymi.
    • Psychologiczne aspekty w komunikacji.
    • Czynniki wpływające na funkcjonowanie zespołu – budowanie relacji.
  • FEEDBACK

    • Feedback –Kiedy? Co? Jak? I komu?
    • Metoda UF i FUKO.
    • Praktyczne wykorzystanie „Kanapki Krytyki” oraz „Kanapki dialogu krytyki”.
    • Asertywna komunikacja z podwładnym.
  • TRUDNOŚCI

    • Trudności w kierowaniu zespołem wcześniejszych kolegów.
    • Trudności w kierowaniu osobami starszymi z większym doświadczeniem.
    • Konflikt roli szefa i podwładnego.
    • Niechęć do delegowania zadań.
  • KRYTYKA

    • Co się dzieje w zespole, gdy szef krytykuje?
    • Sposoby rozmowy z podwładnym, gdy nie realizuje celów.
    • Reprymendy, czyli przekazywanie negatywnych informacji zwrotnych.
    • Motywowanie pracownika do zmiany: postawy, zachowania.
  • PRAKTYKA

    • Gra – Team Balance.
    • Gra – „Fabryka życzeń” lub Wyspa Skarbów”
    • Ćwiczenie Koło umiejętności:  „cechy przywódcy”.
    • Symulacja rozmowy z podwładnym np. udzielenie informacji zwrotnej, rozmowa dyscyplinująca – odegranie, nagranie video i analiza.
    • Test diagnozujący style kierowania – autodiagnoza managera.

Warsztat oparty jest na licznych ćwiczeniach praktycznych podczas których uczestnicy utrwalają zdobyte umiejętności.
Dostarcza metod i narzędzi pozwalających skutecznie zarządzać swoim zespołem i osiągać z nim zamierzone cele.

TRENER PROWADZĄCY

Magdalena Wojtkowiak

Nazywam się Magdalena Wojtkowiak i poprowadzę dla Was to szkolenie. Jestem nauczycielem, trenerem rozwoju osobistego, akredytowanym coachem ICF, menedżerem oraz przedsiębiorcą. Zdobyłam również tytuł Mastera Reiss Motivation Profile. Przez 15 lat pracowałam w międzynarodowych i polskich korporacjach. Budowałam zespoły sprzedażowe i zarządzałam nimi. Przekażę Wam część mojej wiedzy z zakresu m.in. otwartej komunikacji, autentycznego przywództwa, efektywności osobistej, motywowania siebie i innych.

ZAUFALI MI

Terminy najbliższych szkoleń

Brak szkoleń

Informacje organizacyjne

PODSTAWOWE INFORMACJE:

Czas trwania:2 dni szkoleniowe
Czas trwania warsztatu każdego dnia:09.00 – 17.00
Cena obejmuje:– udział w szkoleniu
– materiały szkoleniowe
– lunch
– przerwy kawowe
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA:12-13.03.2020 r. Wrocław
12-13.03.2020 r. Wrocław
Miejsce szkolenia:Future Skills Magdalena Wojtkowiak
ul. Bociania 4
Wrocław 51-422

AGENDA:

8:40 – 8:55REJESTRACJA – DZIEŃ PIERWSZY
9:00 – 10:30MODUŁ SZKOLENIOWY
10:30 – 10:45PRZERWA
10:45 – 12:00MODUŁ SZKOLENIOWY
12:00 – 13:00PRZERWA NA LUNCH
13:00 – 14:30MODUŁ SZKOLENIOWY
14:30 – 14:45PRZERWA
14:45 – 16:00MODUŁ SZKOLENIOWY
DZIEŃ DRUGI
9:00 – 10:30MODUŁ SZKOLENIOWY
10:30 – 10:45PRZERWA
10:45 – 11:45MODUŁ SZKOLENIOWY
11:45 – 12:00PRZERWA
12:00 – 13:00MODUŁ SZKOLENIOWY
13:00 – 14:00PRZERWA NA LUNCH
14:00 – 16:00MODUŁ SZKOLENIOWY

CENA: 1995 zł.

Masz pytania?

Newsletter

KONTAKT

Magdalena Wojtkowiak
Business&Management Coaching

Future Skills szkolenia biznesowe

tel. 577 851 333
biuro@magdalenawojtkowiak.pl

Adres biura:
ul. Bociania 4, 51-422 Wrocław

© Copyright – Magdalena Wojtkowiak 2018-2020

X