Szkolenie online

Zarządzanie sobą w czasie
z elementami home office

Jak skutecznie zrealizować plany i zadania?
Zwłaszcza w domu?

Czasu nie da się pozyskać ani zaoszczędzić na później. Mamy mnóstwo obowiązków, a coraz więcej z nas, z chęci lub przymusu, przechodzi w tryb pracy zdalnej.

Twoja efektywność wpływa nie tylko na rezultaty i wyniki, jakie osiągasz, ale przede wszystkim na Twoją motywację, pewność siebie i samopoczucie podczas pracy!

Zobacz jak działać skutecznie i pozbyć się stresu, zniecierpliwienia czy poczucia winy z powodu niedokończonych spraw. Pracuj mądrze, a nie ciężko!

Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?

Pokonasz prokrastynację i przestaniesz odkładać na później

Zdobędziesz komplet narzędzi do skutecznego zarządzania swoim czasem na co dzień

Dowiesz się, jak ustalać priorytety oraz wyznaczać cele krótko i długoterminowe

Zmniejszysz napięcie i zyskasz satysfakcję z pracy oraz więcej czasu dla siebie!

Chcesz rozwijać swój zespół?
Zamów to szkolenie do swojej firmy

Zacznij efektywnie realizować wszystkie swoje zadania, od dzisiaj!

„Nie zdążę ze wszystkim!”, „A! Jeszcze to mi zostało”, „Jutro dokończę”, „Popracuję jeszcze wieczorem”, Znasz to?

A może to właśnie Ty jesteś mistrzem odkładania wszystkiego na później?

Pracowanie z domu, choć z pozoru wydawało się takie łatwe i wygodnie, okazuje się wielkim wyzwaniem. Potrzebna jest nie tylko dobra organizacja i planowanie dnia, ale też motywacja i samodyscyplina. Skupienie utrudniają nam domowe rozpraszacze, a brak bezpośredniej komunikacji ze współpracownikami i przełożonym doprowadza do pomyłek i opóźnień.

Kiedy nie nadążamy z zadaniami, podnosi się nasz poziom stresu, co objawia się nie tylko nerwowością, zmęczeniem i napięciem, ale również skutkami fizycznymi dla organizmu.

Nie pozwól, by nadmiar obowiązków i ciągły pośpiech odebrał Ci radość i spokój. Możesz pracować skutecznie i efektywnie, określać priorytety i realizować swoje zadania w terminie, bez niepotrzebnego stresu. Poznaj sprawdzone metody zarządzania sobą w czasie!

Dla kogo jest to szkolenie?

Ile zadań w ostatnim tygodniu oddelegowałeś? Ile zadań przekładasz na później, a ile Cię frustruje? Czy wykonujesz wszystko w pośpiechu? Pomyśl, czy po ukończeniu zadania czujesz, że przysłowiowy kamień spadł Ci z serca, czy też jesteś zadowolony z kolejnego sukcesu? Czy nazwałbyś siebie osobą produktywną?

To szkolenie jest stworzone dla osób, które:

  • wykonują wiele zadań na raz, często gaszą pożary, działają pod presją czasu jak również wyniku,
  • chciałyby pracować efektywniej, dotrzymywać terminów i nie odkładać zadań na później,
  • chcą zwiększyć swoją wydajność i nie mieć poczucia marnowania czasu,
  • chcą skutecznie planować zadania i określać priorytety,
  • pracują zdalnie i chcą robić to efektywnie, bez uszczerbku na jakości pracy i życiu rodzinnym.

Korzyści dla Ciebie

  • Dowiesz się gdzie „ucieka” twój czas i jak zaoszczędzić wiele godzin tygodniowo,
  • Określisz jak planować szereg zadań o różnym stopniu ważności,
  • Nauczysz się korzystać z narzędzi usprawniających zarządzanie czasem takich jak: Macierz Eisenhowra, metoda ALPEN, technika Pomodoro , reguła 60/40 i inne,
  • Ustalisz priorytety tak, aby robić to, co najważniejsze,
  • Wpracujesz własny, skuteczny system organizacji pracy własnej,
  • Przestaniesz odkładać sprawy na później i zaczniesz działać od razu,
  • Wypracujesz nawyki, które podniosą Twoją skuteczność, pozbędziesz się tych, które ją obniżają.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Więcej czasu na zadania strategiczne, kluczowe, priorytetowe,
  • Mniejsze koszty pracy,
  • Wzrost samodyscypliny i indywidualnej odpowiedzialności pracowników za efekty ich pracy,
  • Wzrost efektywności i wydajności w zespołach,
  • Zwiększona odporność pracowników na stres wywołany presją czasu,
  • Zadania wykonywanie skutecznie i w terminie,
  • Podniesienie motywacji do działania w zespole.

Szkolenie online – Pracujesz na żywo!

Jak wygląda szkolenie online?

Szkolenie online to w pełni interaktywne i angażujące warsztaty.

Odbywają się w czasie rzeczywistym – jest to praca z trenerem Magdaleną Wojtkowiak na żywo poprzez platformę e-learningową. Uczestnicy widzą się nawzajem, zabierają głos, biorą udział w dyskusji, dostają zadania do wykonania (również grupowe lub w parach). Zupełnie jak na sali szkoleniowej!

Program szkolenia został stworzony tak, by uczestnicy zdobyli zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną. Każdy uczestnik otrzymuje także dostęp do materiałów szkoleniowych w formacie pdf.

Uczestnicy otrzymują na adres e-mail zaproszenie do pokoju webinarowego. Tuż przed szkoleniem robimy próbę logowania. W razie problemów zespół MW służy pomocą i wsparciem.

Otrzymujesz:

  • Pełną interaktywność szkolenia
  • Odpowiednio dobrane do tematu ćwiczenia, testy, przykłady, case study
  • Pracę z doświadczonym Trenerem
  • Materiały szkoleniowe w formacie pdf
  • Certyfikat w formacie pdf
  • Dyskusje moderowane
  • Możliwość konsultacji z Trenerem w okresie do 4 tygodni od daty szkolenia (e-mail, telefon, wideo-chat)

„Dobrze zorganizowany czas jest najlepszym dowodem na zorganizowany umysł.”

-Isaac Pitman

Program szkolenia
Zarządzanie sobą w czasie z elementami home office

  • 1. Zarządzanie czasem a efektywność osobista w życiu

    • Proces zarządzania sobą w czasie. Jak świadomie stworzyć własny proces zarządzania sobą w czasie, aby podnieść własną efektywność?
    • Od jakich czynników zależy moja efektywność?
    • Przyczyny tracenia czasu w pracy i życiu. Co powoduje, że tracimy czas i co dzięki temu mamy?
    • Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne wpływające na nasz czas. Jak rozpoznać obszary, na które mam wpływ?
    • Działanie na autopilocie i na przyzwyczajeniach. Co jest dla mnie wygodne, ale nie koniecznie daje efekty?
    • Złodzieje czasu w pracy i w domu.
  • 2. Mój plan dnia, czyli nawyki i rytuały

    • Tworzenie listy zadań do zrobienia.
    • Kiedy lista zadań jest nieskuteczna.
    • Jak unikać najczęstszych błędów w pracy z listą zadań?
    • Co jest moim celem dnia. Tygodnia. Miesiąca?
    • Wyznacz cele krótko i długo terminowe i ustal swoje priorytety na każdy dzień.
  • 3. Wyznaczanie priorytetów w pracy

    • Co jest dla mnie priorytetem a co jest priorytetem np. dla mojego szefa czy współpracownika?
    • Czy najważniejszym kryterium jest pilność?
    • Pożary, deadliny, wszystko na wczoraj – czy jestem uzależniony od spraw pilnych?
    • Co oznacza poziom ważności zadania z perspektywy konsekwencji krótko i długofalowych?
    • Matryca Eisenhowera – prosty sposób na ustalanie priorytetów.
    • Praca z I i II ćwiartką jako podstawa równowagi w życiu.
    • Co daje mi praca w I i IV ćwiartce ?
    • Pilne ale nie ważne. Skąd wzięły się zadania w III ćwiartce na które idzie mój czas?
  • 4. Kluczowe reguły dobrego planowania i zarządzania czasem w każdych warunkach

    • Metoda ALPEN-praktyczne wykorzystanie metody w indywidualnym określaniu priorytetów oparte o sytuacje obecną uczestników.
    • Technika POMODORO – 25 minut – dużo czy mało?
    • Reguła 60/40.
    • Prawo Parkinsona i jego zastosowanie w podejściu do wykonywanych zadań.
    • Zjedz tę „żabę” – dlaczego odkładamy na później. Syndrom samo-utrudniania czyli projektowanie porażki.
    • Prokrastynacja – czyli jak przestać odkładać zadania na wieczne później”.
  • 5. Wpływ braku czasu i zaległości a poziom stresu

    • Negatywne skutki nieskutecznego zarządzania sobą w czasie.
    • Wpływ presji czasu na nasz mózg i naszą skuteczność.
    • „Od rana nie mam siły” czy sposoby dbania o własne zasoby energii w ciągu dnia.
  • 6. Praca w warunkach home office – jak skutecznie zacząć dzień

    • Jak zorganizować swoje miejsce pracy – moja strefa pracy.
    • Dlaczego work life balance w czasach home office jest taki ważny i jak zachować odpowiednią równowagę
    • Moja motywacja – jak utrzymać motywację w nowych warunkach.
    • Jak skutecznie zaplanować dzień gdy pracuje w domu.
  • 7. Action Plan czyli moje działania po szkoleniu.

    • Zaplanowanie gdzie, kiedy i jak wykorzystasz zdobytą wiedzę i przekuć ją w działanie.
    • Co zacznę stosować a co zaprzestanę stosować.

TRENER PROWADZĄCY

Magdalena Wojtkowiak

Nazywam się Magdalena Wojtkowiak i poprowadzę dla Was to szkolenie. Jestem nauczycielem, trenerem rozwoju osobistego, akredytowanym coachem ICF, menedżerem oraz przedsiębiorcą. Zdobyłam również tytuł Mastera Reiss Motivation Profile. Przez 15 lat pracowałam w międzynarodowych i polskich korporacjach. Budowałam zespoły sprzedażowe i zarządzałam nimi. Przekażę Wam część mojej wiedzy z zakresu m.in. otwartej komunikacji, autentycznego przywództwa, efektywności osobistej, motywowania siebie i innych.

Terminy najbliższych szkoleń

Brak szkoleń

Informacje organizacyjne

PODSTAWOWE INFORMACJE:

Czas trwania:9:00-15:00
(4 bloki szkoleniowe + 3 przerwy)
Cena obejmuje:– udział w szkoleniu
– materiały merytoryczne przesłane mailem lub udostępnione w trakcie szkolenia online
– certyfikat ukończenia szkolenia
– lista literatury dodatkowej
– konsultacje z trenerem dla każdego uczestnika po szkoleniu – 30min indywidualnych konsultacji on-line do wykorzystania w ciągu 4 tygodni po szkoleniu
– rabat na następne szkolenie (100zł netto)
– 20% rabatu na kurs Zorganizuj się z Business&Life Planner (kurs online + planner)
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA:Zobacz dostępne terminy powyżej
Rabaty:Przy zgłoszeniu 2 osób – 10% rabatu
Przy zgłoszeniu 3 osób – 15% rabatu
Przy zgłoszeniu 4 i więcej osób – 20% rabatu

AGENDA:

9:00 – 10:30blok szkoleniowy I
10:30 – 10:45przerwa 15 min
10:45 – 12:15blok szkoleniowy II
12:15 – 12:45przerwa 30 min
12:45 – 13:45blok szkoleniowy III
13:45 – 14:00przerwa 15 min
14:00 – 15:00blok szkoleniowy IV

Masz pytania?

Newsletter

KONTAKT

Magdalena Wojtkowiak
Business&Management Coaching

Future Skills szkolenia biznesowe

tel. 577 851 333
biuro@magdalenawojtkowiak.pl

Adres biura:
ul. Bociania 6/2-b, 51-422 Wrocław

© Copyright – Magdalena Wojtkowiak 2018-2020

X